Monday, November 30, 2009

Meriam tak ada peluru


Semua dah tahu, team kita kalah cemerlang dengan Chelsea. Frust aku. Tapi tak frust sangat sebab team fantasy football aku ada Drogba dia score 2 pulak tu. Yang frustnya dalam team aku ada Vermaelen, dia score gol sendiri. Huhuhu!!!

Melihat pada game malam tu, Arsenal tidaklah menghampakan sangat. Kita pegang game tu. Tapi takat pegang je, tak dapat point. Kena menang dulu baru dapat 3 point. Kenapa kita boleh kalah? Antara sebabnya, Denilson juga bermain macam Diaby. Suka passing kat team lawan. Pengalaman jugak main peranan. Chelsea nampak sangat berpengalaman dan tenang mengawal striker Arsenal Eduardo yang pendek tu. Cerita pasal pendek. Hampir semua pemain Arsenal ni pendek-pendek belaka. Ada pun Bendtner yang tinggi. Itupun injured pulak.


Ingat zaman power dulu. Player kita tinggi2 belaka masa tu. Viera, Petit, Henry, Lauren pergh.. best tul zaman tu. Kita kena ada player yang ditakuti macam Viera. Bila Viera ada je team lain mesti cuak punyala. Dia keras. Dia kebal. Takle dia kemas. Sekarang ni kita ada Fabregas, yang punya kemahiran dan ketenangan mendahului umurnya. Team kita sekarang sudah tidak ada faktor kemenangan sebelum perlawanan bermula. Macam masa ada Viera dulu. Masa ada dia dulu, belum main pun team lawan dah kecut.

Bagi menghilangkan rasa frust di atas kekalahan kita kepada Chelsea, aku taruk gambar.

No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você