Monday, February 8, 2010

Kini kita adalah pasukan belasahan






Kalau selalu sangat menang jadi riak, bila selalu sangat kalah, rasa macam nak bakar je TV, kan? Mentekedarah apa dengan team kita ni. Asyik kalah je. Musim kalah dah tiba. nasib baik point kita jauh lagi dengan Liverpool.

Apa sebab kita kalah? Adakah kerana pengadil berat sebelah! Adakah kerana John Taruk dengan krisis nafsunya? Adakah kerana main di tempat lawan? Adakah kerana Arsenal tak ada penyerang? Jawapanya adalah, kerana sudah takdir kita akan kalah. Hehehe

5 comments:

  1. hahaha...mmg best dialog2 tu...emm, dah nasib badan Arsenal kalah...

    ReplyDelete
  2. Alah nasib pemain muda kalau ada sisa pemain yg lama tu pasti Arsenal boleh

    ReplyDelete
  3. Dear Webmaster,

    I came across your Blog recently. I wanted to ask if you would please consider placing a link to my website called SportsMemorabilia.com?

    We have an extensive collection of autographed and unsigned memorabilia for all your favorite athletes and teams.

    If you think it would be of use to your visitors, would you please consider adding a link to my website on your page. We are happy to offer you a 10% discount to our Online Store if you do so.

    Here is the link you could add:

    http://www.sportsmemorabilia.com/ - a one-stop shop for sports memorabilia fans!

    Please let me know if you have any questions.

    Thanks!

    Frank
    SportsMemorabilia.com
    frank641w@gmail.com

    ReplyDelete

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você