Friday, November 20, 2009

Arsenal jumpa Sunderland



Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.... pergh macam berita TV1, kan? Menyampah aku tengok berita TV1 ni, mengarut je yang lebih. Eh! apa cerita TV1 pulak ni. Minggu ni Arsenal akan berdepan dengan Sunderland, pasukan yang sedang meningkat naik anginnya. Sunderland ni kira team-team liat gak ni. Nak-nak main kat tempat sendiri pulak tu. Player dia akan main sungguh-sungguh punya, maklumlah awek ramai tengok.

Dengar kata RVP injured pulak tu. Ini peluang Vela nak main. Aku menjangkakan Mr Wenger akan menurunkan Vela. Kalau tak pun tak apa. 6 minggu RVP rehat, tu kata oranglah. Lama gak tu. Kecewa betul aku, ya la...team fantasy football aku ada RVP ni. Hampeh. Ni mencerahkan lagi peluang Maruone Chamakh bermain untuk Arsenal, Januari ni.

Ramai gak player Arsenal yang injured. Ni semua qualify world cup dengan friendly punya game lah ni. Yang si RVP main beria-ia sangat tu pasal apa. Kan, friendly je. Menang pun bukan ada hadiah. Khabarnya lepas raya hajipun, dia belum tentu dapat main. Lepas tahun baru baru pulih kot.

Game minggu ni aku jangkakan perlawanan sangat-sngat sengit. Harap yang menang adalah team kita, betul, tak? Masa aku tulis ni, kat Astro ada cerita Anak Bapak. Ada Mak Mah belakon. Masa tu bukan main muda lagi dia. Sekarang ni belakonpun asyik jadi hantu je. Nasib-nasib. Berbalik pada game Arsenal tadi, aku jangkakan team kita menang 2-1. Skuad Arsenal dihatiku sempat menemuramah Mr. Wenger kat bawah.
Bila ditanyakan tentang Abou Diaby, Mr Wenger menjelaskan seperti kat bawah ni.
Mengenai game minggu ni, Mr Wenger begitu optimistik dengan kejayaan yang bakal Arsenal kecapi minggu ni. InsyaAllah.


Arsenal 2-Sundeland 1

1 comment:

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você