Sunday, November 8, 2009

Wolves tak ada gigi

Alhamdulillah!! Kita berjaya membuktikan yang serigala bukannya garang sangat. 4-1 tu kira jaringan tahap kenduri gak tu. Terima kasih kepada Diaby. Sebab dia injuredlah kita boleh menang dengan gaya hensem semulajadi. Kalau dia main, alamat payah nak kenduri gol. Sebelum main, dia orang dok bertafakur. Entah sebab apa entah. Aku tak nak tahu dan tak perlu tahu. Gasak dia la. Yang penting Arsenal menang dan malam tu boleh tidur lena.
Ok, aku ulas sikitlah pasal game malam tu. Arsenal bermain-main dalam 15 minit pertama. Dikepalai oleh Abou Diaby. Berapa banyak hantaran kemusnahan pasukan sendiri yang dia buat. Kalau ada sapa-sapa kata Diaby main bagus, dia memang bengap. Aku heran betul si Diaby ni. Season lepas main bagus, season ni macam haprak. Mr Wenger sayang betul kat dia ni. Kena guna-guna agaknya. Lepas tu Diaby injured. Song ganti. Barulah game jadi best sikit. Bukanlah Song tu bagus sangat, tapi baguslah dia dari Diaby.
Lepas Zubar score gol sendiri, Wolves dah hilang taring. Lepas tu lagi banyak lah masuk. Eduardo pun dapat score malam tu. Lepas tu dia celebrate sambil buka baju nak tunjuk tulisan kat baju dalam dia tu. Nasib baik tulisan tu tak tulis, "SALAM 1 MALAYSIA". Kalau tidak, aku tutup terus tv malam tu.

Giliran Fabregas pulak score. Lepas tu Arshavin pulak score. Lepas tu aku terlelap. Hehehe... rupa-rupanya Wolves dapat jugak score 1. Jadilah. Kongsi 11 orang.

No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você