Saturday, October 31, 2009

Kita akan pijak Spuds!!!!


Kali ni Arsenal jumpa musuh 1 kampung. Ni kira musuh ketat kita ni. Aku harap macam korang harap jugak, Arsenal menang. Bonus kalau memang besar. Bolehlah kita tengok muka Harry Redknap merah menyala macam muka Ferguson bila MUnafik FC kalah. Mata dia yang kuyu tu akan terbelalak!!

Tapi semua tu bergantung pada permainan Arsenal jugak. Kalau main macam main deng West Ham, macam main dengan Liverpool kat Carling Cup hari tu, payah!!!!! Kali ini aku harap Almunia main. Manonne dah buat silap hari tu. Almunia mesti nak tunjuk hebat jugak. Lagipun dia dah lama sangat berendam.

Kalau Nasri main, peluang Arsenal main cantik dan menang boleh dikatakan ada harapanlah. Aku tetap rasa Diaby jugak yang akan main. Kalau Diaby main kita boleh tengok hantaran - hantaran cantik yang dia akan buat, terutama hantaran yang akan menyusahkan penjaga gol sendiri. Inlah kelebihan Diaby yang Mr Wenger harapkan. Diaby juga boleh buat "muka heran" atau "muka tak bersalah" bila berjaya menjaringkan gol sendiri. Hebatkan!!
Aku rasalah kali ni insyaAllah, kita menang lagi ni. Macam selalu. Selalu kita menang jugak, tapi kering darah kita tengok Arsenal main. Kadang-kadang aku tak faham tengok Arsenal main, samada Arsenal sedang main ataupun Arsenal tengah main-main. InsyaAllah, aku menjangkakan kita menang besarla. Aku letak 4-0. Ambik ko!!!!!


Arsenal 4 Spurs o

No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você