Saturday, October 3, 2009

Arsenal lawn Blackburn



Ahad ini Arsenal akan bertemu Blackburn. Adakah Arsenal bakal menang mudah? ataupun Arsenal akan menang susah? Yang penting menang, itu saja. Mudah atau susah tak perlu dialmbil kira, yang kita kira 3 mata penting. Aku merasakan Arsenal bakal menang mudah. Mengambil kira kedudukan Blackburn sekarang dan prestasi Arsenal yang agak konsisten setakat ini.

Sekiranya Arshavin bermain baik dan Diaby tidak membuat sarkis di tengah padang, peluang Arsenal mendapat kemenangan besar sangat cerah. Aku paling cuak dengan Diaby ni, kalau tengok masa dia main dalam 2-3 game lepas, memang nak cekik je leher dia tu. Aku harap dia dah belajar dari ketidak pandaian dia yang ketara itu.

Kemungkinan Walcott bermain juga ada, tapi tidak mungkin akan bermain sepenuh masa. Biasalah Mr Wenger punya polisi. Orang yang baru baik dari kecederaan akan bermain untuk 10-15 min je. Tu yang biasa aku tengok lah.

Kali ini aku menjangkakan team kita bakal menang 3-0. InsyaAllah.

Arsenal 3-Blackburn 0

No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você