Tuesday, October 27, 2009

Seri dengan West Ham, menang dengan Liverpool, InsyaAllah!!

Patutkah Arsenal seri dengan West Ham? Kalau ikut logik memang tak patut, tapi itulah yang sudah tertulis. Secara logiknya Arsenal memang boleh menang besar, tapiiiii. Macam aku kata sebelum ini, Diaby banyak memainkan peranannya. Juga tak menjadi, Arshavin. Aku rasa dia pernah duduk estate kot. Cara penendang dia depan gol, mengingatkan aku pada budak-budak India estate Valambrosa, Kapar dulu. Masa tu kita main 9 sebelah. Team estate ni, striker dia suka hayun kuat-kuat depan gol. Arshavin pun macam tu jugak.

Gol pertama West Ham tu memang sah, salah Manonne. Tendangan tu dia berjaya tahan, tapi.....dia tolak bola ke dalam. Buat Apa? Patutnya dia tolak keluar bola tu. Aku ulangi tolak keluar. Gol penalti tu tak payah cakaplah. Song punya angkara. Kalau kat kem Man U, confirm-confirm kena baling dengan but tu.

Kali ini kita akan jumpa Liverpool dalam Carling Cup. Liverpool dah dapat semangat baru sejak berjaya mengalahkan Man U. Team Arsenal aku rasa bakal menurunkan, team remaja dan orang-orang yang baru pulih dari kecederaan. Oleh hal yang demikian aku rasa Nasri boleh main. Mungkin juga Eduardo dan Bendtner pun akan main.

Team remaja ni aku confiden sikit. Dia orang muda. Lari laju. dengan Wilshere yang punya akal seperti Fabregas, insyaAllah kita boleh menang. Kalau tak salah kita main tempat sendiri ni. InsyaAllah memang kita menang. Inilah kelebihan Arsenal. Team remaja dia sama kuat denga team senior. Team remaja ni kalau main dengan Malaysia, entahlah. Memang kalah dalam tangan Malaysia punya.
Jadi aku menjangkakan perlawanan ini bakal menarik. Mungkin Liverpool akan menurunkan team utamanya, sebab Benitez tengah panas bontot. Dia mesti nak menang punya. Oleh itu aku rasa Arsenal akan menang 4-2. Sengit ni Beb!!!

Arsenal 4 Liverpool 2

No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você