Thursday, September 24, 2009

Arsenal lawan Fulham




Minggu ini Arsenal bakal berdepan dengan Fulham. Bermain ditempat lawan pasti Arsenal akan ditentang hebat. Musim lepas kalau tak salah aku la, Arsenal kalah 1-0 kat Craven Cottage ni. Kali ni aku rasa, semangat Carling Cup masih ada dan Arsenal bakal menag game ni. InsyaAllah.

Kat atas tu aku ada susun pemain ikut selera aku la. Aku rasa Almunia mungkin sudah boleh main mingu ni. Arshavin pun sama, dah boleh main. Kalau Rosicky ambik tempat Denilson. Game pasti jadi cantik. Denilson tu suka buat kerja bodoh sikit. Diaby pun sama. Banyak tidor kat tengah padang. Fabregas akan jolok bola yang bagus2 untuk Bendtner yang akan bagi kat RVP. Arshavin juga akan membekalkan bola yang mudah untuk RVP score.

Melihat pada prestasi Fulham sekarang ini, mungkin juga akan kalah dengan Arsenal. Aku menjangkakan Arsenal bakal menang 3-0. InsyaAllah. Vermaelen punya potensi besar untuk menjaringkan gol. RVP juga baka menyengat. 1 lagi gol mungkin Fabregas dapat. Kita tunggu dan lihat saja nanti.


Arsenal 3 Fulham 0



No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você