Monday, September 28, 2009

Arsenal lawan Olympiacos



Tengah minggu ni team kita jumpa Olympiacos, team Greece ni. Nampak gayanya macam boleh menang je. Aku rasa insyaAllah kita boleh menang dengan tenang. Kali ini aku letak Diaby main. Sebabnya game ini aku rasakan kurang memberi tekanan kepada Arsenal, lebih-lebih lagi kita main di gelanggang sendiri.
Bila main kat kandang sendiri, harimau masukpun akan mengembek. Ini boleh berlaku kalau Arsenal dapat pegang game ini secara menyeluruh. Bila Arsenal dah kontrol game, passing semua bagus dan dapat menggula-gulakan pihak lawan. InsyAllah kejayaan milk Arsenal dan esoknya kita boleh pergi kerja dangan riang ria.

Memandang Bendtner terlibat dalam kemalangan kecil, aku rasa Mr Wenger akan menurunkan Eduardo. Kalau Bendtner tak injuredpun, tetap Eduardo yang akan main. Wallcotpun dah mula training, ada harapan dia dapat main. Tapi biasanya orang yang baru pulih ni main sekejap je. 2nd half kot dia dapat main. Minit ke 70. Masa macam tu biasanya Mr Wenger tukar pemain.

First half aku rasa Arsenal dah leading punya. Caranya mudah. Gula-gulakan pasukan lawan. bagi dia penat kejar bola, bila dah penat semangat pun jatuh. Masa tu Arsenal score. Bila arsenal dah mula score, moral team lawanpun dah abis.

Lepas tu Arsenal akan tambah jaringan yang aku jangka, kita bakal menal 4-0. Kita tunggu dan lihat saja nanti. Harap-harap ada siaran langsung nanti. InsyaAllah.



Arsenal 4 - Olympiacos 0


No comments:

Post a Comment

 
Arsenal Dihatiku - © 2007 Template feito por Templates para Você